سلام دوستان

نمی دونم این همه آدم میان تو وبلاگ من کنتور همینطوری یواش یواش میره بالا ولی یه نفر جوابی درست حسابی به این سوالای ما نمی ده! خودم جواب میدم. بی آمارها!، بی اطلاعات ها!، بی دانستنیها!

 
در مورد سوال بوندس لیگا یی:

مسابقات بوندس لیگا آلمان از 24 آگوست 1963 به صورت حرفه ای آغاز شده است. و چهلمین دوره این مسابقات در سال جاری در حال برگزاری است. در این 40 دوره 48 باشگاه، 290 مربی و حدود 4200 بازیکن شرکت داشتند و حدود 12400 مسابقه انجام شده است و نزدیک به 280 میلیون نفر از نزدیک مسابقات را دیده اند. در طی این 40 دوره تنها تیم هامبورگ بوده که از بوندس لیگا 1 خارج نشده است.

اولین قهرمان بوندس لیگا تیم کلن بود که با درخشش ستاره خود اوه وات به این مهم دست یافت. هر چند که اولین آقای گل بوندس لیگا اوه زیلر  ستاره تیم هامبورگ بود که با 30 گل به این عنوان دست یافت.

 

در مورد سوال لیگ برتری که هم نام بسیار عزیزم آقا نوید مکوندی رونالدو دوست فقط جواب درست دادن که:

کنی دالگلیش فوتبالیست اسکاتلندی که در طی 7 سال حضورش در سلتیک گلاسکو و طی 204 بازی 112 گل به ثمر رساند. در این مدت 6 قهرمانی در لیگ ، 4 جام حذفی و یک جام اتحادیه اسکاتلند را جشن گرفت. وی در سال 1977 با مبلغ 400000 پوند به لیورپول پیوست تا جای خالی کوین کیگان را رد این تیم پر کند. در سال1985 و در حالی که لیورپول 10 امتیاز از منچستر یونایتد عقب بود مربی این تیم جو فاگان از کار برکنار شد و دالگلیش جانشین وی شد و لیورپول را قهرمان لیگ و جام حذفی انگلیس کرد. وی چند سال مربی گلاسکو رنجرز و بلکبرن بود که موفق شد با بلکبرن قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. او در سال 1997 مربیگری نیوکاسل را پذیرفت اما به موفقیتی دست نیافت. دالگلیش در 102 بازی ملی ، 30 گل در کارنامه اش ثبت کرده است.

دمت گرم هم نام عزیز!

اما یه سوال خیلی آسون که همینطوری الکی پرسیده بودم!:

از میان دروازبانان نام برده فقط روشتو رکبر دروازبان بارسلونا پیراهن شماره 1 را برتن میکند.

و سه دروازه بان دیگر به ترتیب تیم هوارد 14،پروتزی 70 و کودچینی 23  را بر تن میکنند.

آخه این هم اینقدر مشکل بود که هیشکی جواب نداد.؟ باید یه فکری به حال این اطلاعاتتون بکنم!

 

داش حمید گلدوست! اون مطلب رو بزودی برات تایپ می کنم می نویسم. آپتودیتشم می کنم! اوکی؟

پس از این به بعد هم بیاین این وبلاگ!

نظرات 11 + ارسال نظر
داش علی رضا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 12:31 ب.ظ http://www.persepolise.blogsky.com

سلام خوبی . وبلاگ نو مبارک انشا الله موفقط باشی..یا علی داش علی رضا......

محمدرضا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:16 ب.ظ http://realmadridclub.blogsky.com

سلام .. مبارکه .. خوب کاری کردی اومدی بلاگ اسکای. پرشین بلاگ خیلی ضعیفه. راستی آقا امار بوندس لیگات جواب خیلیها را داد. پس بایرن به دسته ۲ هم سقوط کرده. هاهاها ... ببین در مورد گلرها من فکر کردم می گی کدومشون الان دروازه بان ثابته تیمشه. رو اون حساب گفتم تیم هاوارد .. ببین من یه آمار می خوام کی نوبت به ما می رسه! و اون کسی نیست جز پوشکاش ستاره افسانه ای توپ گرد. البته خیلی چیزها ازش می دونم از بازیش .. از تیمهایی که توش بازی می کرده .. از تعداد گلهاش. ولی می خوام اینو بنویسی تا خیلی ها بدونند پوشکاش کی بوده و چرا نام او تا ابد در تاریخ فوتبال دنیا جاودانه خواهد ماند. ممنون .. بازم اونورا بیا. عیدت هم مبارک. راستی داشت یادم می رفت. من لینکت را به اینجا تغییر دادم. ما رو هم لینک می کنی؟

سارا سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:57 ب.ظ http://iranreddevils.blogsky.com

سلام...خونه نو مبارک..سال نو هم مبارک...نتایج درخشان هم مبارک...آقا با تبادل لینک موافقین انشالا؟!:)

کبراط سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 02:00 ب.ظ http://kobrat.persianblog.com

برو حال کن من نظریدم

امین جردن سه‌شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:38 ب.ظ http://www.calcio.blogsky.com

سلام نوید جون.....خونه ی جدید مبارک.....اینشا.. دفعه ی بعد خبر وب سایت تو رو بشنویم.......در اولین فرصت اسم وبلاگ جدیدت رو میزارم تو لیست.....کوچیکتیم داداش

نوید چهارشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 07:42 ب.ظ http://navidbala.persianblog.com

سلام
موفق باشی.
عیدت هم مبارک.

داش علی رضا پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.persepolise.blogsky.com

سلام . خوبی . می تونی یه امار درباره اینکه پرسپولیس چند بار پاس رو زده پیدا کنی؟

ث.ج پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 08:19 ب.ظ

سلام. وبلاگ خوبی داری. کلی اطلاعات اماریم بالا رفت. موفق باشی.

داش علی رضا جمعه 29 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 03:01 ق.ظ http://www.persepolise.blogsky.com

سلام . من لوگوت رو گذاشتم . خواستی بیا ببین . ولی چرا لوگوی من اینقدر بزرگه ؟ این پایین صفحه رو گذاشتی ؟ اگه می شه زود بگو که درستش کنم........یا علی داش علی رضا......

داش علی رضا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 11:49 ق.ظ http://www.persepolise.blogsky.com

سلام . خوبی . من می خوستم سال نو رو تبریک بگم انشاالله موفق باشی.........

ممل یکشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 09:23 ق.ظ

کاره خوبی بود ولی بیشتر سعی کن
ممل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد