سلام دوستان

نمی دونم این همه آدم میان تو وبلاگ من کنتور همینطوری یواش یواش میره بالا ولی یه نفر جوابی درست حسابی به این سوالای ما نمی ده! خودم جواب میدم. بی آمارها!، بی اطلاعات ها!، بی دانستنیها!

 
در مورد سوال بوندس لیگا یی:

مسابقات بوندس لیگا آلمان از 24 آگوست 1963 به صورت حرفه ای آغاز شده است. و چهلمین دوره این مسابقات در سال جاری در حال برگزاری است. در این 40 دوره 48 باشگاه، 290 مربی و حدود 4200 بازیکن شرکت داشتند و حدود 12400 مسابقه انجام شده است و نزدیک به 280 میلیون نفر از نزدیک مسابقات را دیده اند. در طی این 40 دوره تنها تیم هامبورگ بوده که از بوندس لیگا 1 خارج نشده است.

اولین قهرمان بوندس لیگا تیم کلن بود که با درخشش ستاره خود اوه وات به این مهم دست یافت. هر چند که اولین آقای گل بوندس لیگا اوه زیلر  ستاره تیم هامبورگ بود که با 30 گل به این عنوان دست یافت.

 

در مورد سوال لیگ برتری که هم نام بسیار عزیزم آقا نوید مکوندی رونالدو دوست فقط جواب درست دادن که:

کنی دالگلیش فوتبالیست اسکاتلندی که در طی 7 سال حضورش در سلتیک گلاسکو و طی 204 بازی 112 گل به ثمر رساند. در این مدت 6 قهرمانی در لیگ ، 4 جام حذفی و یک جام اتحادیه اسکاتلند را جشن گرفت. وی در سال 1977 با مبلغ 400000 پوند به لیورپول پیوست تا جای خالی کوین کیگان را رد این تیم پر کند. در سال1985 و در حالی که لیورپول 10 امتیاز از منچستر یونایتد عقب بود مربی این تیم جو فاگان از کار برکنار شد و دالگلیش جانشین وی شد و لیورپول را قهرمان لیگ و جام حذفی انگلیس کرد. وی چند سال مربی گلاسکو رنجرز و بلکبرن بود که موفق شد با بلکبرن قهرمان لیگ برتر انگلیس شود. او در سال 1997 مربیگری نیوکاسل را پذیرفت اما به موفقیتی دست نیافت. دالگلیش در 102 بازی ملی ، 30 گل در کارنامه اش ثبت کرده است.

دمت گرم هم نام عزیز!

اما یه سوال خیلی آسون که همینطوری الکی پرسیده بودم!:

از میان دروازبانان نام برده فقط روشتو رکبر دروازبان بارسلونا پیراهن شماره 1 را برتن میکند.

و سه دروازه بان دیگر به ترتیب تیم هوارد 14،پروتزی 70 و کودچینی 23  را بر تن میکنند.

آخه این هم اینقدر مشکل بود که هیشکی جواب نداد.؟ باید یه فکری به حال این اطلاعاتتون بکنم!

 

داش حمید گلدوست! اون مطلب رو بزودی برات تایپ می کنم می نویسم. آپتودیتشم می کنم! اوکی؟

پس از این به بعد هم بیاین این وبلاگ!

تولد دوباره

سلام دوستان......این جا خونه جدید منه می خام بیام اینجا بنویسم. شما هم بیاید و به هر کی نمی دونه بگید....منتظر مطالب من باشید
روال همون روال قدیمه